Online városmarketing videókampány Pécs városának
Pécs város felkérésére egy nagyon izgalmas városmarketing kampányt valósítottunk meg. A Piqniq Budapest pécsi kampánya keretein belül egy háromnapos túra során aktuális, érdekes helyeket mutattunk meg pécsi lakosok segítségével, melynek során túravezetőnk Galambos-Parti Regina (Bakancslista Magyarország) volt. Fókuszban a gasztronómia állt, amihez szuper helyeket és programokat ajánlottunk. A kampánystratégiát a helyi gasztrovállalkozások visszajelzései alapján építettük fel. Az egynapos workshopon a város vezetése és helyi vállalkozók dolgoztak közösen a városmarketing tervezésén, ami a kampány kiindulási alapja is volt.
„A Transzcendentális Meditáció olyan mint egy mély lélegzet: végtelenül természetes, belső boldogságot és stabilitást adó energia.”
Englert Róbert


Megvalósítás
Feladatunk volt a kampánystratégia kidolgozása és menedzselése, amely biztosította a projekt gördülékeny és hatékony lebonyolítását. A tartalomgyártás során videókat, fotókat és szöveges anyagokat készítettünk, hogy kreatív és informatív módon mutassuk be Pécs különleges gasztroélményeit. A webfejlesztési és social media feladatok mellett PR-támogatást is biztosítottunk, hogy a kampány üzenete minél több platformon és médiumon keresztül eljusson a célcsoporthoz.

