Kenyérlelke Fesztivál 2024
A Kenyérlelke fesztivál célja, hogy bemutassa a természetes alapanyagokból, hagyományos módszerekkel készült kenyerek készítésének művészetét. Az eseményen pékek, kézműves pékségek és gasztrovállalkozások, gazdák és malmok, valamint egyéb szervezetek képviselik a szakmát.
A fesztivál 2024-ben augusztus 20-án a tizedik alkalommal került megrendezésre.
Az ügynökségünk kommunikációs partnerként vett részt a fesztivál előkészületeiben és szervezésében.
A szervezőkkel szoros együttműködésben rengeteget dolgoztunk azon, hogy sokakhoz eljusson a Kenyérlelke híre.
A fesztivál kommunikációját átfogóan, következetesen és a célközönségre szabva terveztük, ezzel hozzájárulva a fesztivál pozitív megítéléséhez és hosszú távú sikeréhez.
„Igazi Gyors Reagálású Egység! Egy pillanat alatt pontosan értelmezik a feladatot, abból profi koncepció születik és egy polip csápjainak ügyességével hangolják össze az összes eszközt.”
Ormós Gabriella, főszervező


Márkastratégia
Az ügynökségünk az esemény kommunikációs partnereként az alábbi területeken segítette a fesztivál szervezését és lebonyolítását:
Stratégiatervezés: A fesztivál kommunikációs céljainak meghatározása, célcsoportok azonosítása, valamint a kommunikációs stratégia kidolgozása
Márkaépítés és arculattervezés: A fesztivál vizuális arculatának, logójának és egyéb grafikai elemeinek megtervezése, amelyek hozzájárulnak a rendezvény egyedi és felismerhető megjelenéséhez.
Digitális kommunikáció: Online kampányok tervezése és lebonyolítása, közösségi média kezelése, hirdetések készítése és optimalizálása a fesztivál ismertségének növelése céljából.
PR tevékenységek: A fesztivál jó hírnevének kialakítása és fenntartása, válságkommunikáció kezelése, valamint a fesztivál körüli pozitív imázs építése.
Tartalomkészítés: Szövegek, videók, fotók és egyéb marketinganyagok létrehozása, amelyek segítik a fesztivál promócióját és a közönség bevonását.
6k
2k