Kenyérlelke Fesztivál 2024
A Kenyérlelke fesztivál célja, hogy bemutassa a természetes alapanyagokból, hagyományos módszerekkel készült kenyerek készítésének művészetét. Az eseményen pékek, kézműves pékségek és gasztrovállalkozások, gazdák és malmok, valamint egyéb szervezetek képviselik a szakmát.
A fesztivál 2024-ben augusztus 20-án a tizedik alkalommal került megrendezésre.
Az ügynökségünk kommunikációs partnerként vett részt a fesztivál előkészületeiben és szervezésében.
A szervezőkkel szoros együttműködésben rengeteget dolgoztunk azon, hogy sokakhoz eljusson a Kenyérlelke híre.
A fesztivál kommunikációját átfogóan, következetesen és a célközönségre szabva terveztük, ezzel hozzájárulva a fesztivál pozitív megítéléséhez és hosszú távú sikeréhez.
„Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.”
Ormós Gabriella, főszervező


Márkastratégia
Az ügynökségünk az esemény kommunikációs partnereként az alábbi területeken segítette a fesztivál szervezését és lebonyolítását:
Stratégiatervezés: A fesztivál kommunikációs céljainak meghatározása, célcsoportok azonosítása, valamint a kommunikációs stratégia kidolgozása
Márkaépítés és arculattervezés: A fesztivál vizuális arculatának, logójának és egyéb grafikai elemeinek megtervezése, amelyek hozzájárulnak a rendezvény egyedi és felismerhető megjelenéséhez.
Digitális kommunikáció: Online kampányok tervezése és lebonyolítása, közösségi média kezelése, hirdetések készítése és optimalizálása a fesztivál ismertségének növelése céljából.
PR tevékenységek: A fesztivál jó hírnevének kialakítása és fenntartása, válságkommunikáció kezelése, valamint a fesztivál körüli pozitív imázs építése.
Tartalomkészítés: Szövegek, videók, fotók és egyéb marketinganyagok létrehozása, amelyek segítik a fesztivál promócióját és a közönség bevonását.
6k
2k