Ügyfél
Mastercard
Kiemelt területek
Kampánystratégia
Tartalomgyártás
Dátum
2020 ősz
Háttér.
Fontosnak tartjuk a gasztronómiai vállalkozások támogatását, fejlődését, ezért is vettünk részt a Piqniq Budapest és a Mastercard „Tanulj, fejlődj! Nagykép a gasztronómiáról” című kampányában.
A kampány 3 hónap alatt közel 100 szakember megszólaltatásával, 25 témán keresztül mutatta be a hazai gasztronómia szereplőit: vendéglátósokat, beszállítókat, szolgáltatókat, illetve a szektorhoz kapcsolódó szakembereket.
Színes nagyképet alkot az iparágban dolgozók hálózatáról, kapcsolatrendszeréről, a vállalkozások mögött álló emberekről. Bepillantást enged többek között a vendéglátóhelyek kulisszái mögött zajló folyamatokba, az ételfutárok mindennapjaiba, a női vállalkozók életébe, az alapanyagok előállítóinak munkájába.


A kampány számokban.
6 hónap tervezés
3 hónap gyártás
34 forgatási nap
20 város
15000 fotó expo
1000 percnyi tartalom
100+ gasztroszereplő
25 téma
„A Piqniq Budapest x MasterCard – Tanulj, fejlődj! Nagykép a gasztronómiáról olyan volt, mint egy gasztró Bajnokok Ligája, ahol szakmájuk legjobb, legkreatívabb szereplői kaptak helyet. Viszont ez verseny helyett egy összetartó, egymást segítő, baráti vagy éppen példamutató közösség lett, akik között klassz ott lenni!”
Farkas Richárd, séf, Pajta


A kampányról bővebben
Látogass el a Piqniq kampány weboldalára: csodálatos nagyképek, rövid videók, értékes szakmai és emberi gondolatok.


Főbb munkák
Tartalomgyártás: fotó, videó, szövegírás
Kampánystratégia
Média együttműködések
Webfejlesztés (digitális platform fejlesztés)
Social media tervezés és management
