Projekt

Vállalati weboldal redizájn. Fotó, videó, gyártás.

Dátum

2024

Valoryz

Fontosnak tartjuk a gasztronómiai vállalkozások támogatását, fejlődését, ezért is vettünk részt a Piqniq Budapest és a Mastercard „Tanulj, fejlődj! Nagykép a gasztronómiáról” című kampányában.

„Bio- és konvencionális rizs és köles termesztésével, termeltetésével, feldolgozásával foglalkozunk, a rizsnövény minden részének felhasználásával. Célunk a legkiválóbb minőségű gluténmentes gabona előállítása környezettudatos szemléletben.”

Valentinyi Fruzsina

Social Media Strategy

Caseificio Palazzo di Murgella, an authentic expression of the gastronomic culture of the Apulian Murgia since 1957, has chosen Proclama to be the protagonist of its digital communication. It is from the company’s philosophy that we started to structure an editorial and image line capable of communicating the entire culture of a land, the care of manual work and the history of a family. Thus, we have chosen to preserve the authentic character and the Made in Italy craftsmanship of Murgella products in the digital world. The result is the sum of the taste of simple ingredients, the quality of a unique territory and a tradition of goodness that looks to the future and brings its values ​​to the world of social friendly entertainment.

6k

facebook

2k

instagram